Kutyával élni...

Zabpelyhes banános almás torta

Barf étrenddel kompatibilis szülinapi torta

2023. január 05. - kovacs.netti

Jupiter novemberben lett 3 éves, nem volt kérdés, hogy tortával ünnepeljük. Első évben hústortát kapott, de hamar elvetettem, unalmas, csak más formában kapta a reggelijét/vacsoráját. Második évben már sütöttem, most is így tettem, zabpelyhes banános almás torta készült. Ez nem barf, viszont Jupiter étrendjébe tökéletesen passzol, minden hozzávalót ismer, nem okoznak nála gondot.

Hozzávalók

Piskóta:

  • 3 tojás
  • 2 banán
  • 250 g zabpehely

Krém:

  • 3 alma
  • 2 banán

Elkészítés

Banánt összenyomkodjuk és elkeverjük a tojással és a zabpehellyel. Sütőpapírral bélelt tepsibe adagoljuk. Kisebb, de magasabb tortát szerettem volna, úgyhogy négy részre osztottam. 200°C-ra előmelegített sütőbe tesszük alul-felül sütési módban kb. fél órát. Hagyjuk kicsit hűlni.

Az almákat megpucoljuk, lereszeljük, banánt összenyomkodjuk és elkeverjük. A masszával megkenjük a piskótákat és a torta oldalát. A díszítést nem vittem túlzásba. Az alma héjait helyeztem a torta tetejére és oldalára.

 

Nem a legesztétikusabb torta, de Jupiter imádta! Szülinapján kapott egy extra szeletet, majd egy-két napig reggeli/vacsi mellé kapta zöldség helyett.

süti beállítások módosítása