Kutyával élni...

Karácsony 2022-ben

Jupiter mesél

2023. január 06. - kovacs.netti

Nem igazán készültünk előre, úgyhogy minket karácsonykor ért az őrület. Csomagoltunk, az szuper móka, de állítólag túl kártékony voltam. AnyaGazdinál akkor telt be a pohár, mikor elloptam a Mami ajándékát és véletlenül kilyukasztottam. Végül a konyhapulton fejezte be, úgy nem tudtam neki segíteni.

Idén tartottunk először futis karácsonyt a futis bandával. Szuperül sikerült, 13 négylábú és 17 kétlábú gyűlt össze. Volt igazi karácsonyfánk, amire minden kutyi kapott egy saját díszt. Volt rengeteg étel, ital, sikerült hátulról kilopnom egy muffint kézből, amit papírostól megettem. Nyilván senki más nem volt ilyen leleményesen pofátlan, mint én. Mindenki jól szórakozott, én leginkább Picúr haverommal bunyóztam, de néha hajlandó voltam mással is foglalkozni, mégis csak karácsony van.

Mikor Mamiéknál karácsonyoztunk, találkoztam Süti húgommal. Alomtesók vagyunk, mi voltunk ketten a feketék. Ritkán találkozunk, jó volt kicsit bandázni. Szimatoltunk, szaladtunk, bunyóztunk. Mindent ugyanúgy szeretünk csinálni, nagyon mókás.

Nem maradhatott el idén sem a beöltözős pózolós ceremónia. Azt hiszem kezdem megszokni, türelmesen tűrtem a fotózgatást.

kar_4.jpg

kar_3.jpg

süti beállítások módosítása